Acesta este un magazin demo. Comenzile plasate prin intermediul acestui magazin nu vor fi onorate sau indeplinite.

0produs(e)

Nu aveti nici un produs in cosul de cumparaturi

Product was successfully added to your shopping cart.

Termeni si conditii


1. Confirmarea, facturarea si procesarea comenzilor

In momentul plasării unei comenzi in magazinul online, Cumpărătorul transmite Vânzatorului intentia de a achizitiona bunuri si servicii prin intermediul site-ului, exprimand in acelasi timp acordul cu inregistrarea unui cont pe adresa de email specificata si cu metoda de comunicare electronică prin intermediul email-ului si / sau telefonic. Receptionarea unei comenzi in sistemul magazinului online este notificata Cumpărătorului printr-un mesaj automat care contine un numar de inregistrare. Comanda intra in procesare si, daca este acceptata, Vânzătorul va trimite Cumpărătorului o notificare de facturare si una de livrare.

Momentul trimiterii notificarii de facturare este momentul confirmarii comenzii si, implicit, momentul incheierii contractului la distanta. Orice discutie telefonica, prin email sau pe alte cai, cu reprezentanții Vanzătorului, anterioare notificarii de facturare, nu constituie acceptări ferme ale comenzii.

Comenzile plasate sau ridicate de la sediile Vanzătorului sau livrate prin reprezentantii acestuia, datorita faptului ca si Vânzătorul si Cumpărătorul sunt prezenti fizic simultan si produsele pot fi vizualizate, verificate, probate, acceptate personal si facturate, se considera comert direct si nu intra sub incidenta prevederilor legilor de comert online si a contractului la distanta. Pentru aceste cazuri, momentul incheierii Contractului este momentul preluarii produsului de catre Cumpărător prin semnarea facturii si efectuarea platii.

Pentru fiecare comanda confirmata Vânzătorul va emite Cumpărătorului o factură fiscală corespunzătoare pentru bunurile și serviciile din comanda. Cumpărătorul are obligația de a furniza toate informațiile corecte necesare emiterii facturii fiscale in acord cu legislația in vigoare. Clientul poate regasi detaliile comenzii facturate in contul sau de client.

Prin crearea unui cont inainte sau in momentul plasarii unei comenzi, Cumpărătorul iși exprimă acordul său pentru a primi mesaje comerciale electronice din partea Vânzătorului pe adresa de email furnizată.

Toate detaliile unei comenzi pot fi urmarite de Cumpărător in contul sau de client.

Cumpărătorul poate anula o comandă inainte de a primi mesajul de facturare, prin transmiterea unui email către office@riobebe.ro.

2. Prețuri, stocuri si alte informații despre produse

  • Toate prețurile prezentate in cadrul magazinului online includ taxe și Timbrul Verde. Prețurile nu includ cheltuielile de livrare, cu excepția cazurilor in care se specifică acest lucru pe pagina produsului. Desi magazinul online face eforturi majore de a lista preturile corect, exista posibilitatea ca un numar mic de produse din catalog sa aiba preturi gresite. Pentru aceste produse ne rezervam dreptul de a va contacta personal sau de a va anula direct comanda.

  • Informatia de stoc este vizibila in pagina fiecarui produs si se actualizeaza instantaneu pentru produsele aflate “In stoc”-ul magazinului. Produsele “Disponibile la comanda” nu se afla in stocul magazinului online. Vom incerca sa aducem produsele respective pe comanda speciala, durata acestui proces fiind comunicata Cumpărătorului .

  • Celelalte informatii din site (textele, denumirile și descrierile produselor, caracteristicile tehnice, imaginile, simbolurile, etc.) sunt completate in site in colaborare cu reprezentanții producătorilor/furnizorilor produselor listate și pot fi incomplete din motive legate de spațiu și/sau structura informației primite. Din aceste motive, Vanzătorul nu iși poate asuma responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate pe site.
    Vanzătorul și furnizorii săi iși rezervă dreptul de a modifica specificațiile tehnice ale produselor fără o notificare prealabilă.
    Imaginile produselor sunt prezentate in cadrul magazinului online cu titlu de exemplu și pot fi diferite față de produsele livrate (prin culoare, accesorii, aspect, etc.).

3. Plata

Produsele comandate din magazinul online pot fi achitate in avans sau la livrarea acestora.

Modalitățile de plată acceptate sunt:

  • Prin transfer bancar;
  • Cu numerar, prin intermediul curierului sau la sediul Vanzătorului, pentru comenzi a caror valoare totala este mai mica de 1000 lei


Vanzatorul poate percepe plata in avans pentru anumite produse si pentru comenzile speciale. Produsele aduse pe comanda speciala vor fi anuntate clientului in scris, dupa inregistrarea comenzii, iar valoarea lor nu se returneaza.
Toate comenzile a caror valoare este mai mare de 1000 lei (tva inclusiv) se platesc in avans. Vanzatorul va face aprovizionarea si livrarea tuturor comenzilor pentru care se percepe plata in avans numai in urma inregistrării plății complete in contul magazinului online.

Pentru mai multe informatii puteti consulta si sectiunea Cum platesc.

4. Livrarea si manipularea comenzilor

Vanzătorul se obligă să expedieze Cumpărătorului produsele cuprinse in comanda acceptată in sistem de curierat, la o adresă de livrare de pe teritoriul Romaniei, respectand termenele de livrare trimise Cumparatorului in mesajul de livrare.

Termenul de livrare pentru pentru produsele cu status "Disponibil la comanda" va fi agreat cu Vanzatorul in momentul confirmarii comenzii, dupa verificarea disponibilitatii reale de catre operator.

Pentru comenzile achitate prin ordin de plata bancar, termenul de livrare se va calcula de la momentul recepționării in contul operatorului site-ului RioBebe.ro a plății integrale.

Vanzătorul va aplica tariful comunicat pe site pentru fiecare livrare. Livrarea pentru produsele aflate in anumite promoții se va face conform regulamentului promoției respective.

Vanzătorul va pregati corespunzător produsele pentru transport și va transmite următoarele documente insoțitoare: factura fiscală, certificatele de garanție si manualele de utilizare furnizate după caz, de către producător sau de către importator. Cumpărătorul trebuie să notifice prin email la office@riobebe.ro absența oricăruia dintre aceste documente in termen de 48 de ore de la recepționarea produselor, in caz contrar toate acestea considerandu-se furnizate.

In cazurile in care Cumpărătorul nu este găsit la adresa de livrare menționată, in intervalul orar stabilit de comun acord, curierul va contacta Cumpărătorul pentru a conveni detaliile unei noi livrări. Dacă nici la a doua tentativă livrarea nu va fi incheiată, coletul va fi returnat Vanzătorului, care va anula comanda. Cumpărătorul poate relansa comanda respectivă, urmand să suporte costurile transportului tur-retur al comenzii initiale, cat si costul noii livrari si va efectua plata in avans in contul Vanzătorului.

Dacă termenele de expediere sau de livrare a comenzii nu pot fi respectate, Vanzătorul va anunța Cumpărătorului termenul estimat pentru finalizarea livrării. In cazul in care noul termen de livrare nu va fi acceptat de către Cumpărător, comanda va fi anulată, iar Vanzătorul ii va restitui Cumpărătorului sumele aferente incasate in avans.

Dacă informațiile legate de facturare și livrare furnizate de către Cumpărător sunt eronate sau incomplete, Vanzătorul nu garanteaza respectarea termenelor de livrare. Daca in 24 de ore nu se vor corecta datele si nu se va stabili un nou termen de livrare, Vanzătorul isi rezerva dreptul de a anula comanda.

Proprietatea asupra bunurilor va fi transferată in momentul efectuării livrării acestora la adresa indicată (dupa efectuarea platii integrale si semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier) sau la achitarea si semnarea de primire a facturii fiscale in cazul livrărilor efectuate direct de Vanzător). Vanzătorul nu va autoriza curierul să permită deschiderea coletului decat ulterior achitării eventualei contravalori a coletului si semnarii de primire.

In cazul în care numărul coletelor diferă de cel specificat în documentele de transport sau coletele prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, recomandăm Cumparatorului să refuze recepţia lor prin redactarea unui proces verbal constatator in prezenta curierului şi să semnaleze acest incident imediat (in aceeasi zi) prin email la office@riobebe.ro. Orice reclamatie ulterioară cu privire la aceste aspecte va fi considerata nula si nu va putea fi luata în considerare.

Pentru mai multe informatii puteti consulta si sectiunea Cum livram.

5. Garanție

Produsele cumpărăte prin intermediul RioBebe.ro sunt noi, in ambalaje originale și beneficiază de garanție, conform prevederilor legale in vigoare (OUG 21/1992, republicată, cu modificările și completările ulterioare și Legea 449/2003, cu modificările și completările ulterioare) și politicilor comerciale ale producătorilor.

Termenul de garanție decurge din momentul facturării produsului. Pierderea certificatului de garanție sau a facturii duce la pierderea garanției. Nu se pot elibera duplicate pentru certificatul de garanție. Garanția este valabilă doar pe teritoriul Romaniei, cu excepția situațiilor cand se precizează altfel in certificatul de garanție comercială.

Pe langă orice alte garanții prevăzute de legile aplicabile și detaliate in certificatul de garanție emis de către Producător/Importator sau Vanzător, acesta garantează Cumpărătorul impotriva oricărei non conformități care poate afecta intreaga sau o parte a bunurilor și serviciilor, cu excepția uzurii normale, pentru o perioadă de 24 luni de la data emiterii facturii de vanzare. Excepție fac produsele consumabile, care nu beneficiază de garanție.

In cazul solicitărilor nejustificate a garanției, Vanzătorul iși rezervă dreptul de a factura Cumpărătorului contravaloarea manoperei de diagnosticare a produsului (in valoare de 50 Lei inclusiv TVA per reper reclamat) și a taxelor de transport corespunzătoare.

Vanzatorul nu poate fi facut raspunzator pentru pierderea informatiilor sau orice alte prejudicii, singura obligatie fiind aceea de a repara sau inlocui echipamentul defect (sau partile acestuia), in conditiile legale mentionate in aceasta pagina.
In nici unul din cazurile de defectare ale produselor, Vanzatorul nu se poate face responsabil pentru: deblocarea echipamentelor protejate prin parola de Cumparator, pierderea datelor, informatiilor sau setarilor, precum si orice prejudicii ce ar putea surveni in urma acestor pierderi.

Vanzătorul declară pe propria răspundere că produsele comercializate prin magazinul online respectă cerințele referitoare la protecția vieții, sănătății, securității muncii și protecției mediului, in conformitate cu prevederile HG 1022/2002 și HG 457/2003. De asemenea,Vanzătorul declară că echipamentele electrice și electronice pe care le comercializează respectă cerințele normativelor europene 72/23/EEC și 93/68/EEC, prevederile HG 992/2005 privind limitarea utilizării substanțelor periculoase in echipamentele electrice și electronice, precum și prevederile HG 448/2005 privind prevenirea producerii de deșeuri de echipamente electrice și electronice.

6. Returnarea produselor

Beneficiaza de drept de retur numai produsele cumparate de pe RioBebe.ro.
Produsele se returneaza in starea in care au fost primite, in ambalajul original complet si cu toate etichetele intacte, cu toate accesoriile, cosumabilele si produsele cadou aferente, impreuna cu o copie dupa factura si certificatul de garantie (dupa caz) in original. Returul va fi refuzat in cazul deteriorării produselor sau a constatării de către Vanzător a stării de nevandabilitate a acestora.

Pentru preluarea produsului returnat de la Cumparator, magazinul online va trimite un curier la adresa specificata de Cumparator, dupa verificarea si aprobarea cererii de retur. Numarul de inregistrare a cererii trebuie sa fie trecut si pe documentul de transport (AWB). Produsele returnate fara aprobare si fara numarul de inregistrare trecut pe AWB nu vor fi luate in considerare, iar receptia produsului va fi refuzata.

La ridicarea produselor, curierul va solicita documentele necesare asigurarii coletului pentru prevenirea eventualelor probleme la transport. Refuzul completarii actelor respective va duce la ridicarea coletului fara valoare declarata si mentiunea pe documentul de transport (AWB) "pe raspunderea expeditorului", sau chiar la neridicarea acestuia.

In cazul produselor achizitionate in campanii promotionale, pentru care s-au primit stimulente de care cumparatorul a beneficiat inainte de a solicita returul (exemplu vouchere de cumparaturi deja rascumparate de cumparator) , vanzatorul isi rezerva dreptul de a retine contravaloarea stimulentului din suma rambursata.

In cazul retururilor repetate, atunci cand se consideră că acțiunile Cumpărătorului au fost cu rea intentie, Vanzătorul are dreptul sa refuze returul si sa solicite daune interese Cumpărătorului, in condițiile legislației aplicabile. Eventualele probleme legate de compatibilitatea dintre produsele achiziționate din magazinul online RioBebe.ro și alte produse pe care Cumpărătorul le deține sau urmează să le achiziționeze nu fac obiectul responsabilității Vanzătorului.

Daca returul este acceptat, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea produsului returnat cu un produs identic. In cazul in care un produs identic nu se mai afla in stoc sau nu poate fi adus, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea cu un alt produs sau pentru rambursarea integrala a valorii produsului. Daca se agreaza inlocuirea cu un alt produs, in cazul in care produsul este mai scump, Cumparatorul va plati diferenta, iar daca valoarea produsului inlocuitor este mai mica, Cumparatorul va primi rambursarea partiala corespunzatoare.
In cazul in care Cumparatorul doreste returnarea banilor, termenul maxim legal este de 14 de zile de la confirmarea returului, dar nu inainte ca produsul retur sa ajunga la RioBebe.ro.

Situatii de retur

1) Cumparatorul vrea sa renunte la produsul achizitionat
Conform legislatiei in vigoare, posibilitatea de retur al unui produs fara a preciza motivele se aplica numai cumparatorilor persoane fizice (detalii in O.G. Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative).
Notificarea de retur se face in scris prin completarea formularului din contul de client deschis in magazinul online, in termen de maxim 14 zile calendaristice incepand din ziua in care Cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de Cumparator, intra in posesia fizica a produsului.

Cumparatorul care renunta la cumparare in conditiile legii va suporta costurile directe legate de returnarea produselor (art 14 (2), O.G. Nr. 34/2014).

Vanzatorul va returna contravaloarea produselor returnate de Cumparator in maxim 14 zile calendaristice de la data primirii notificarii de retragere din prezentul contract, dar nu inainte de a receptiona produsul returnat. Suma va fi rambursata in aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de Cumparator pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care Cumparatorul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina Cumparatorului plata de comisioane in urma rambursarii. Eventualele taxe de transport si de manipulare, aferente comenzii initiale, nu se returneaza.

Urmatoarele produse nu beneficiaza de dreptul de renuntare:

  • Produsele aprovizionate conform specificatiilor Cumpărătorului, pe baza de comanda speciala;
  • Produse identice achizitionate si desigilate (peste 2);
  • Produse ce au fost acceptate personal in magazin, la punctul de livrare (pentru ca au fost vizualizate, verificate si / sau probate);
  • Toate produsele din categoria "Ingrijire Personală" daca au fost desigilate;
  • Produse sigilate ce nu pot fi returnate din motive de protectie a sanataţii sau din motive de igiena, care au fost desigilate de Cumparator (Ex. Pompe de San, Seturi de Biberoane)
  • Produse care prezinta urme de deteriorare (zgarieturi, lovituri), de instalare, de folosire, de uzură sau de consum;
  • Produse care prezinta seriile complet sau partial sterse, urmele unor socuri electrice;
  • Produse fara ambalajul original complet sau fara certificatele de garantie in original.

 

In aceste cazuri, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a de a refuza returul, de a solicita o taxa pentru aducerea produselor la starea de vandabilitate (de produs nou, resigilat sau second-hand) sau, la optiunea Cumparatorului, de a re-expedia produsul inapoi, pe cheltuiala Cumparatorului.

2)Produsele sunt neconforme cu specificaţiile de pe site.
Transportul si manipularea in cazul acestui retur sunt gratuite pentru client. Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea produsului returnat sau, in cazul in care produsul nu poate fi adus, cu rambursarea valorii produsului.

3)Produsele s-au livrat eronat de către Vanzător
In cazul livrării in alta cantitate sau a unui alt produs, Cumpărătorul trebuie sa semnaleze incidentul Vanzătorului in maxim 24 de ore de la receptia efectiva pentru a putea returna produsul. In acest caz, transportul si manipularea sunt gratuite pentru client.

4)Produsele se dovedesc nefuncţionale in primele 48 de ore de la recepţia lor (DOA)
In acest caz, Cumpărătorul poate cere inlocuirea cu un produs functional printr-o notificare in scris, trimisa in termen de 48 de ore de la receptia efectiva a produsului, completata direct din contul de client deschis la achizitia produsului. Costurile de transport si manipulare sunt gratuite pentru client in acest caz de retur.
Atentie: Nu se pot returna ca nefuncţionale produsele desigilate şi puse in funcţiune / testate la ridicarea din punctele de livrare ale Vanzătorului.

Pentru mai multe informatii puteti consulta si sectiunea Retur produse.

7. Condiţii generale de utilizare a Voucherelor

Voucherele emise de Vanzator (sub formă unor coduri promoţionale) sunt instrumente cu ajutorul cărora se pot efectua plăţi totale sau parţiale pentru produsele achiziţionate din magazinul online RioBebe.ro. Codurile de voucher se emit electronic şi pot fi transmise in format electronic (prin e-mail) sau in format tipărit (şi se transmit fizic). Voucherele pot fi generale (codul de voucher este comunicat public) sau individuale (codul de voucher este comunicat prin email si este pus si in contul persoanei careia ii este destinat).

Regulile specifice de aplicare ale fiecărui voucher vor fi comunicate la emiterea acestuia şi pot include restricţionarea la anumite produse sau categorii de pe site. Valabilitatea oricărui voucher este limitata, data valabilitatii va fi specificată împreună cu codul promoţional.

Pentru a putea utiliza Voucherul pentru achitarea unei achiziţii pe site-ul RioBebe.ro, trebuie introdus codul unic al Voucherului in secţiunea aferentă din pagină coşului de cumpărături. Voucherele nu se pot cumula intre ele (intr-o Comandă se poate folosi un singur cod promoţional) şi nu pot fi preschimbate in bani sau alte bunuri/beneficii. Voucherul utilizat, chiar şi parţial, nu mai poate fi folosit pentru noi achiziţii, fiind anulat la momentul utilizării. In cazul anulării Comenzii in care s-a utilizat Voucherul, Clientul poate solicita reactivarea codului promoţional respectiv in condiţii similare, exclusiv in scris, printr-un e-mail pe adresa office@riobebe.ro, furnizand detaliile necesare. Nu este insa garantata emiterea unui alt cod promotional, magazinul online avand dreptul de a refuza acest lucru.

Adăugarea produselor şi a Voucherului in coşul de cumpărături al magazinului online nu reprezintă rezervarea produselor şi inregistrarea comenzii; o comandă este inregistrată numai după finalizarea tuturor paşilor şi apăsarea butonului "Comandă" şi este acceptată in momentul confirmării ei de către Vanzător. Vanzătorul nu işi asumă responsabilitatea pentru orice fapt care determină imposibilitatea utilizării unui Voucher, cauzată de schimbarea adresei de e-mail a clientului, de neprimirea, necitirea corespondenţei de către acesta, etc.
In cazul voucherelor emise in urma unor campanii promotionale, nerespectarea ulterioara a conditiilor de participare si/sau validare duce la anularea sau recuperarea valorii voucherului.

In cazul in care Vanzatorul considera ca un voucher a fost aplicat abuziv, isi rezerva dreptul de a anula comanda in care a fost folosit voucherul respectiv fara a putea fi obligat sa ofere nici un detaliu suplimentar.

In cazul Voucherelor cu coduri individuale transmisibile, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a cere detalii suplimentare persoanei care aplica voucherul si de a anula folosirea voucherului daca detecteaza un comportament necorespunzator.

8. Prelucrarea datelor cu caracter personal

Vanzătorul este inscris la ANSPDCP ( Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal) sub numărul _______ (conform at. 24 alin. (3) din legea nr. 677/2001).
Orice informație cu caracter personal transmisă de Cumpărător prin intermediul site-ului Vanzătorului este protejată, păstrată in condiții de maximă securitate si utilizată numai in scopul agreat de Cumpărător in momentul colectării, conform legilor in vigoare.

Cumpărătorul iși exprimă acordul său pentru a primi mesaje comerciale electronice din partea Vanzătorului pe adresa de email furnizată la plasarea unei comenzi sau crearea unui cont.

Cumpărătorul are posibilitatea să modifice informațiile cu caracter personal furnizate si sa filtreze mesajele pe care dorește să le primească din partea Vanzătorului, prin accesarea secțiunii online “Contul meu” și logarea în contul personal.

Mai multe detalii se găsesc in secțiunea Politica de confidentialitate.

9. Drepturile de proprietate intelectuală

Numele magazinului online și insemnele grafice sunt mărci comerciale aflate in proprietatea Vanzatorului și nu pot fi preluate, copiate sau folosite, fără acordul scris al proprietarului. Continutul site-ului - text si imagini - este creatia Vanzatorului cu exceptia descrierilor de produse si a imaginilor aferente, care pot apartine producatorilor si este protejat prin Legea dreptului de autor si a drepturilor conexe.

Numele și siglele persoanelor juridice, precum și denumirile produselor pot fi mărci inregistrate ale proprietarilor respectivi. Pentru orice sesizare legata de drepturile de autor puteti trimite email la adresa office@riobebe.ro.

10. Forța majoră și litigiile

Niciuna dintre părțile contractante nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, in afara controlului părților și care nu poate fi evitat.

Prezentul Contract este supus legii romane.

Eventualele litigii apărute între Cumpărător și Vanzător vor fi rezolvate pe cale amiabila, iar in cazul in care nu se ajunge la un acord pe această cale se va apela la instanțele judecătorești competente. Pentru a sesiza un eventual litigiu, va rugăm să trimiteti un email la adresa office@riobebe.ro care sa contina datele dumneavoastra de identificare pentru a va putea contacta. Timpul de raspuns al unei sesizari este de 3 zile lucratoare.