Acesta este un magazin demo. Comenzile plasate prin intermediul acestui magazin nu vor fi onorate sau indeplinite.

0produs(e)

Nu aveti nici un produs in cosul de cumparaturi

Product was successfully added to your shopping cart.

Retur produse


Daca doriti sa returnati unul din produsele cumparate de pe RioBebe.ro, gasiti mai jos toate detaliile necesare. Va rugam sa verificati care este situatia de retur in care va incadrati si urmati instructiunile.

 

Detalii valabile pentru orice retur

Produsele se returneaza in starea in care au fost primite, in ambalajul original complet si cu toate etichetele intacte, cu toate accesoriile, cosumabilele si produsele cadou aferente, impreuna cu o copie dupa factura si certificatul de garantie in original. Returul va fi refuzat in cazul deteriorării produselor sau a constatării de către Vanzător a stării de nevandabilitate a acestora.

Pentru preluarea produsului returnat de la Cumparator, RioBebe.ro va trimite un curier la adresa specificata de Cumparator, dupa aprobarea cererii de retur. Numarul de inregistrare a cererii trebuie sa fie trecut si pe documentul de transport (AWB). Produsele returnate fara notificare in prealabil sau fara numarul de inregistrare trecut pe AWB nu vor fi luate in considerare, iar receptia produsului va fi refuzata.

Nu se vor prelua produse in retur cu predare personala. Produsele se vor returna prin intermediul serviciului de curierat trimis de Vanzator, dupa verificarea solicitarii de retur.

La ridicarea produselor, curierul va solicita documentele necesare asigurarii coletului pentru prevenirea eventualelor probleme. Refuzul completarii actelor respective va duce la ridicarea coletului fara valoare declarata si mentiunea pe documentul de transport (AWB) "pe raspunderea expeditorului", sau chiar la neridicarea acestuia.

In cazul produselor achizitionate in campanii promotionale, pentru care s-au primit stimulente de care cumparatorul a beneficiat inainte de a solicita returul (exemplu vouchere de cumparaturi deja rascumparate de cumparator) , vanzatorul isi rezerva dreptul de a retine contravaloarea stimulentului din suma rambursata.


In cazul retururilor repetate, atunci cand se consideră că acțiunile Cumpărătorului au fost cu rea intentie, Vanzătorul are dreptul sa refuze returul si sa solicite daune interese Cumpărătorului, in condițiile legislației aplicabile.

Eventualele probleme legate de compatibilitatea dintre produsele achiziționate din magazinul online RioBebe.ro și alte produse pe care Cumpărătorul le deține sau urmează să le achiziționeze nu fac obiectul responsabilității Vanzătorului. Daca returul este acceptat, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea produsului returnat cu un produs identic. In cazul in care un produs identic nu se mai afla in stoc sau nu poate fi adus, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea cu un alt produs sau pentru rambursarea integrala a valorii produsului.
Daca se agreaza inlocuirea cu un alt produs, in cazul in care produsul este mai scump, Cumparatorul va plati diferenta, iar daca valoarea produsului inlocuitor este mai mica, Cumparatorul va primi rambursarea partiala corespunzatoare.
In cazul in care Cumparatorul doreste returnarea banilor, termenul maxim legal este de 14 de zile de la confirmarea returului, dar nu inainte ca produsul retur sa ajunga la RioBebe.ro.

Situatii de retur

1) Cumparatorul vrea sa renunte la produsul achizitionat
Conform legislatiei in vigoare, posibilitatea de retur al unui produs fara a preciza motivele se aplica numai cumparatorilor persoane fizice (detalii in O.G. Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative).
Notificarea de retur se face in scris prin completarea formularului din contul de client deschis in magazinul online, in termen de maxim 14 zile calendaristice incepand din ziua in care Cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de Cumparator, intra in posesia fizica a produsului.

Cumparatorul care renunta la cumparare in conditiile legii va suporta costurile directe legate de returnarea produselor (art 14 (2), O.G. Nr. 34/2014).

Vanzatorul va returna contravaloarea produselor returnate de Cumparator in maxim 14 zile calendaristice de la data primirii notificarii de retragere din prezentul contract, dar nu inainte de a receptiona produsul returnat. Suma va fi rambursata in aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de Cumparator pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care Cumparatorul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina Cumparatorului plata de comisioane in urma rambursarii. Eventualele taxe de transport si de manipulare, aferente comenzii initiale, nu se returneaza.

Urmatoarele produse nu beneficiaza de dreptul de renuntare:

  • Produsele aprovizionate conform specificatiilor Cumpărătorului, pe baza de comanda speciala;
  • Produse identice achizitionate si desigilate (peste 2);
  • Produse ce au fost acceptate personal in magazin, la punctul de livrare (pentru ca au fost vizualizate, verificate si / sau probate);
  • Toate produsele din categoria "Ingrijire Personală" daca au fost desigilate;
  • Produse sigilate ce nu pot fi returnate din motive de protectie a sanataţii sau din motive de igiena, care au fost desigilate de Cumparator (Ex. Pompe de San, Seturi de Biberoane)
  • Produse care prezinta urme de deteriorare (zgarieturi, lovituri), de instalare, de folosire, de uzură sau de consum;
  • Produse care prezinta seriile complet sau partial sterse, urmele unor socuri electrice;
  • Produse fara ambalajul original complet sau fara certificatele de garantie in original.

 

In aceste cazuri, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a de a refuza returul, de a solicita o taxa pentru aducerea produselor la starea de vandabilitate (de produs nou, resigilat sau second-hand) sau, la optiunea Cumparatorului, de a re-expedia produsul inapoi, pe cheltuiala Cumparatorului.

2)Produsele sunt neconforme cu specificaţiile de pe site.
Transportul si manipularea in cazul acestui retur sunt gratuite pentru client. Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea produsului returnat sau, in cazul in care produsul nu poate fi adus, cu rambursarea valorii produsului.

3)Produsele s-au livrat eronat de către Vanzător
In cazul livrării in alta cantitate sau a unui alt produs, Cumpărătorul trebuie sa semnaleze incidentul Vanzătorului in maxim 24 de ore de la receptia efectiva pentru a putea returna produsul. In acest caz, transportul si manipularea sunt gratuite pentru client.

4)Produsele se dovedesc nefuncţionale in primele 48 de ore de la recepţia lor (DOA)
In acest caz, Cumpărătorul poate cere inlocuirea cu un produs functional printr-o notificare in scris, trimisa in termen de 48 de ore de la receptia efectiva a produsului, completata direct din contul de client deschis la achizitia produsului. Costurile de transport si manipulare sunt gratuite pentru client in acest caz de retur.
Atentie: Nu se pot returna ca nefuncţionale produsele desigilate şi puse in funcţiune / testate la ridicarea din punctele de livrare ale Vanzătorului.

Cum se notifica returul

Cumparatorul va trimite o cerere de retur pe adresa de email office@riobebe.ro la care trebuie sa ataseze formularul standard de retragere semnat si scanat pe care il poate descarca de aici. Dupa trimiterea mesajului, Cumparatorul este rugat sa astepte numarul de inregistrare al returului care va fi trimis de Vanzator.

Prelucrarea acestor cereri de retur se va solutiona in maximum 48 de ore lucratoare. Asistenta pentru solutionarea retururilor poate fi obtinuta la numarul de telefon 0767 909 700.